Ostatnia silny globalny buty producencie Nike zajmują najwyższe przychody, więcej niż Adidas i inne marki tradycyjnych, sprzedaży na całym świecie na pierwszym miejscu. air max marka jest jakturbulencje i intensywne elektryczne otoczenie biznesu rozwija się, staje się Nike commerce generałów imperium zrobić?
Jak wychodząca z Nike Air Max DAMSKIE, wyniki ogłoszone na niespodziankę. Po niedawno wystawiony, Buty Air Max Damskie ma spokojnie poza Toms, Buty CL i innych marek, sprzedaż obuwia damskiego za 20 kolejnych lat zajmuje pierwsze miejsce.
Jak prawidłowo układu markowych elektronicznej platformy biznesowej, jestbardzo krytyczna strategia. Air Force damskie obecnie ponad 50 sklepów obejmujących wszystkie elektronicznej platformy biznesowej, tylko w sieci, istnieje 11 flagowy sklep marki. Obie mają niezależnego dostawcy energii elektrycznej pionowe centrum handlowego B2C, ale bardziej koncentruje się na sile największych dostawców energii elektrycznej zakładów platformy.
Ogólny przegląd Air max damskie układ kategorii, można użyć szerokiego, delikatne, głębokie, trzy podsumowanie słów kluczowych. air max już pięć kategorii, obuwie męskie, obuwie damskie, obuwie dziecięce robili dobrze. Których jest " sprzedaż pierwszych trzech kolejnych lat ", " trzy kolejne lata poza sprzedażą pierwszych Buty odzieży " wyników. Pewnego dnia w 2012 roku, Boże Narodzenie sprzedaży sklepu złamać mln pozazdroszczenia osiągnięcie, rozwój jest szybki wyjątkiem. Z podwójnego online i offline marki, kapitał, zasoby, zalety logistyczne, mogą szybko co planowania układu marketingu w wielu tradycyjnych marek drapieżników w strategii konkurencyjnej. Nike Air Max marki Damskie w ostatnich latach wraz z rozwojem prąd, w celu osiągnięcia takich wyników jest przyznawana.
Okres szybkiego rozwoju w branży elektrycznej, umieścić szeroką, długoterminową wizję, szybkiego nagromadzenia tworzenia skali, i wygrać przyszłość. Od Nike Running damskie szybki rozwój w ostatnich latach z punktu widzenia, takie podejście jest oczywiście mądre i prawdziwe.
Wybór kanału, Buty Nike Damskie walczy ze zmianami
Przedsiębiorstwa nie marki Nike zrezygnować" kanału pierwszego " wiary, a tu po prostu odnosi się do trybu offline kanałów. Istniejący dostawca energii w przed dużym sprzedawcy staje sięwadą, konflikt cena, ograniczenia kanału, terminal układ sklep sklepy itp. są używane, aby zobaczyć problemy. Dostawcy energii elektrycznej brak doświadczenia,brak wsparcia liczb sprzedaży online, tradycyjne przedsiębiorstwa, podejmowania decyzji w przypadku dostawy towarów ewentualne błędy, niech Max Air damskie elektrycznej dostawca ścieżkę rozwoju dymu.